- Organizatorem programu lojalnościowego jest firma Happyform, z siedzibą przy ul. Modrzewiowej 51, 32-020 Wieliczka.
- Po dołączeniu do programu lojalnościowego, kwota każdych zakupów jest sumowana na Koncie Klienta wg następujących progów rabatowych:
po wydaniu 1000 zł – klient dostaje 3% rabatu
po wydaniu 2000 zł – klient dostaje 5% rabatu
po wydaniu 3000 zł – klient dostaje 7% rabatu
po wydaniu 5000 zł – klient dostaje 10% rabatu
po wydaniu 8000 zł – klient dostaje 12% rabatu
po wydaniu 13000 zł – klient dostaje 15% rabatu
po wydaniu 17000 zł – klient dostaje 20% rabatu
- Po przekroczeniu wyznaczonej kwoty i przyznaniu rabatu, zniżka nalicza się przy kolejnym zamówieniu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości progów rabatowych.
- Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy klient sklepu Homebutik.pl, w tym celu należy:
- Zalogować się, a jeśli klient nie posiada jeszcze Konta Klienta w sklepie zarejestrować się.
- Zapisać się do programu lojalnościowego, można to zrobić na Koncie Klienta lub przy składaniu zamówienia, klikając na banner zapraszający do dołączenia do programu lojalnościowego.
- Zapisanie się do programu lojalnościowego jest równoznaczne ze zgodą na zapisanie się do Newslettera – adres mailowy klienta, który podał przy zakładaniu Konta Klienta zostanie dodany do listy subskrybentów sklepu homebutik.pl.
- Wypisanie się z listy mailingowej jest równoznaczne z wypisaniem się z programu lojalnościowego.
- Wysokość obecnego rabatu oraz informację ile brakuje do następnego progu rabatowego klient może sprawdzić na Koncie Klienta w zakładce Moje konto/rabaty
- W momencie zwrotu lub anulowania zamówienia suma za zakupy w programie lojalnościowym zostaje cofnięta do poprzedniej wysokości, a jeśli było to zamówienie decydujące o wejściu na kolejny próg rabatowy, rabat zostaje cofnięty do poprzedniej wysokości.
- Rabaty naliczają się za zakupione produkty, koszty wysyłki nie są brane pod uwagę podczas wyliczania rabatu ani nie są rabatowane.
- Administratorem moich danych osobowych podanych podczas zakładania Konta Klienta jest firma Happyform z siedzibą w Wieliczce, ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka.
- Dane wykorzystywane są do realizacji złożonych zamówień, reklamacji, zwrotów oraz (adres e-mail) wysyłania informacji handlowych, informowania o promocjach, konkursach etc.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niepodanie danych może uniemożliwić zawarcie umowy sprzedaży.
- Odbiorcami danych mogą być firmy transportowe, wsparcie IT, księgowość czy operatorzy płatności.
- Adres e-mail wykorzystywany do wysyłki Newslettera jest przekazywany do państwa trzeciego (serwer w USA).
- Klient prawo zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania moich danych osobowych. Jeśli tego nie zrobi dane osobowe będą przetwarzane dopóki istnieje cel przetwarzania tych danych. W obu przypadkach dane będą przechowywane również przez czas, w którym przepisy nakazują przechowywać dane (np. przepisy podatkowe) lub do momentu przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
- Klient ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych należy skontaktować się z Administratorem: sklep@homebutik.pl
Zasady polityki prywatności