tel: | +48 507 967 333 |
Zwroty
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. klient w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki może zrezygnować z kupionego w sklepie Homebutik.pl towaru bez podawania przyczyny. W tym celu należy przesłać mailowo lub listownie oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Wzór oświadczenia można pobrać w zakładce „Reklamacje i Zwroty”. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada oryginalne opakowanie wraz z wszystkimi elementami zabezpieczającymi produkt. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wysłania oświadczenia o rezygnacji z zakupu.
Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Reklamacje
W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W tym celu powinien odesłać wadliwy towar na adres „HappyForm”, ul. Modrzewiowa 51, 32-020 Wieliczka.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon oraz opis przyczyny reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku gdy udzielenie odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni jest niemożliwe, Sklep Homebutik.pl zastrzega sobie prawo wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni licząc od daty przyjęcia reklamacji. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, na koszt sklepu zostanie wysłany nowy lub naprawiony produkt na adres wskazany przez Klienta. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru wraz z kosztami przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary.
Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów monitora Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty wyżej wymienionych reklamacji pokrywa Klient.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Klient powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.